links boven

donderdag 13 januari 2011

Een Ornament

Eindelijk is het zover.....
Dit Ornament stond nog op mijn verlanglijstje...... 

Op de site van Craftyvalley zag ik een patroon met fotoreportage van een leuk en vrolijk ornament.
Zij heeft er een kerstornament van gemaakt 
en bij mij is hij best groot uitgevallen,
want ik heb het met Drops Paris katoen
 gehaakt met haaknaald nr. 4
Het is meer een kussentje geworden!


Ik kan het ook gebruiken als een speldekussen, 
maar helaas naai ik niet echt....
dat is niet mijn ding......
Het ornament  is wat groter uitgevallen ,
dan mijn kerstornamenten,
ondanks ik het met hetzelfde garen heb gehaakt. 

Deze lijkt veel  op mijn vorige ornaments, maar het is toch een heel ander patroon......


Op deze foto heb ik dit ornament samen met de vorige ornamentjes gefotografeerd.
Wat is het leuk om ze te maken!!!

4 opmerkingen:

  1. Ze zien er ook erg leuk uit!

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er zeker lekker vrolijk uit...leuke kleurtjes zo bij elkaar...misschien zijn ze ook leuk voor een baby/kinder mobilé..mooi gemaakt in iedergeval!
    Groetjes en een fijn weekend...Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schön...
    Schöne Farben!^^
    LG, *Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A pincushion is a great idea. Love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me