links boven

donderdag 17 februari 2011

Baby dekentje - baby blanket

Vanmiddag kreeg ik een leuk mailtje van onze nicht 
uit Engeland
met deze mooie foto erbij..... 

Een poosje terug was onze nicht bevallen van haar zoon.
Toen ze in verwachting was, vroeg ze aan iedereen ,
die ze kende om een vierkant te haken, 
zodat ze daar een leuke Babydekentje van kon maken.
Natuurlijk kon ik het niet laten om er ook een te haken .
Wat is het een leuk idee om op deze wijze 
een babykleed te maken,
waar iedereen aan meegewerkt heeft.

 Het dekentje is nu klaar....
of toch gewoon een dekentje op de groei......
 Je kan er zo nog meer vierkanten aan haken....

Het grote vierkant met al die kleurtjes heb ik gemaakt!

4 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Jouw vierkant springt er echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou dat babietje wel willen zijn. Het ziet er heerlijk uit dat dekentje! Leuk idee.

    Gr Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk vrolijk dekentje heb je gemaakt

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely idea and your square is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me