links boven

donderdag 7 april 2011

Lente Granny's/ Granny Square Cushion

GRANNY SQUARE CUSHION
Even lekker ongecompliceerd granny's haken .....
en wel een echte granny kussen....

Heb de smaak weer te pakken en ben al met de tweede begonnen....
De voorkant van de blauwe heb ik net gemaakt, nu nog de achterkant,
want een echte granny kussen moet voor mij aan weerskanten gehaakt zijn,
dus nu nog de achterkant.....
De rode is inmiddels klaar voor gebruik......

Wil je ook granny's maken en je weet niet hoe?
Kijk gauw eens op deze link voor een uitgebreide beschrijving
met foto reportage!
http://quiltkat.web-log.nl/files/haken-is-hip---granny-square-1.pdf

Ook dit kussen is te koop!
Zie de volgende link op Etsy:
http://www.etsy.com/listing/76542831/granny-square-pillow?ref=v1_other_1


8 opmerkingen:

  1. Ook jij bent granny kussens aan het haken. Ze zien er leuk uit.
    Wat een heerlijk simpel en mooie manier van haken is het toch.
    Groetjes en haakse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haakt lekker hé, zo'n kussen. En ze zien er zo vrolijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren net garen gekocht om een dergelijk kussen te maken. Ben net begonnen met haken maar ga me hier wel aan wagen, ze zien er zo leuk uit. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!! Granny's zijn fantastisch! bedankt trouwens voor je positieve feedback op de sloefjes, en een linkje : graag!!! dank je wel alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi !!!!! ik ben inmiddels verslaafd LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kussen, wil het graag maken! Als ik op de link http://quiltkat.web-log.nl/files/haken-is-hip---granny-square-1.pdf klik, dan kom ik bij Sanoma uit? HELP!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me