links boven

maandag 4 april 2011

Sunday Market - Elke eerste zondag van de maand bij de Westergasfabriek

Elke eerste zondag van de maand bij de Westergasfabriek in Amsterdam
Zondag 3 april 2011
Vanmiddag heb ik me heerlijk vermaakt op de Sundaymarkt/Zondagmarkt!


Toen we met moeite een plekje hadden gevonden voor onze auto,
zag ik deze muurschildering.....
Een paar minuten lopen en we waren er al...
Hier volgt een impressie....
Allereerst zag ik een prachtige kraam van kussens en poefs, gemaakt van ouderwetse dekens....
Leuke sokken met gehaakte bloemen....haarspelden met gehaakte bloemen...
gehaakte vaashoudertjes...
gehaakte poppetjes....
Hier de dames van de gezelligste breiclub van Amsterdam "Breiwerkwest"
aan het werk voor het grootste picknickkleed.... 
Aankomende zaterdag 7 mei 2011 wordt deze uitgerold in het Vondelpark in Amsterdam

Eexterhout had een mooie fleurige stal met vilten kettingen en armbanden en bloemen.....
Richard de Vos en Kyra Wudich
Ontwerpen in hout en wol
Stationsstraat 5, 9463RL Eext
Tel. 0592-261624
Vilten hoeden.....
antiek....mode....en manden...
Ook een kraam van Hotsoup http://tops.hotsoup.nl/
voor nog meer kleding uit Bolivia
 Granny Square jurken....
MUMAMI de mooiste stal van de Sunday Market (dat vond ik in ieder geval)
 gehaakte mutsen....gehaakte paddestoelen...granny deken...
gehaakte mutsjes in alle soorten en maten...
knuffels, stola en nog meer mutsen...

gehaakte jassen....gehaakte lampekappen....
gehaakte jassen
gehaakte oorbellen.....
trouwen in een echte limousine
ik heb er nog in gezeten ook....
maar ook kan er getrouwd worden op nostalgische wijze.....
bruidstaarten.....
tot slot werden we er hongerig van en kochten we een zelfgemaakte pizza....
we zouden er eentje delen.....
en daar werden we nog hongeriger van.....
en kochten ieder een bak paelja bij de Paella man Serge Perez!
www.depaellaman.nl
emailadres:.info@depaellaman.nl 
of  0616078330
We kregen van hem een recept voor zijn Sangria...

Het was intussen al laat, dus vonden we het welletjes en gingen weer naar huis.

13 opmerkingen:

  1. O wow...., wat ziet dat er gaaf uit! Daar had ik ook wel willen zijn. Alleen van die foto's begint het al te kriebelen; wat een inspiratie zul je opgedaan hebben. Echt superleuk om te zien. Dankjewel dat ik kon meegenieten!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for these colorfull pics ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige markt. Zo veel kleur om hebberig van te worden. Nooit geweten dat er zo een markt bestond. Zeker de moeite om eens te bezoeken.

    Fijne dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Ik heb al vaker over deze gezellige markt gehoord, maar voor mij is het echt te ver weg. Jammer! Maar dankzij jou heb ik er toch even kunnen rondneuzen! Dank je wel voor dit heerlijke berichtje!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke markt, lijkt me de moeite waard om daar eens te gaan kijken. Weer een goeie tip voor een dagje uit, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer mooie foto's

    Zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog ;)

    Mvg Sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit die markt! Jammer dat Amsterdam zo ver weg is voor mij, anders zou ik daar ook graag eens gaan rondneuzen.

    http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohhhhh wat ontzettend mooi zeg. Zoveel heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Dank voor je foto's, nu ga ik zeker een keer heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi mam, Wat een superleuk stukje heb je hiervan gemaakt! Echt heel leuk om te lezen en te zien. Ook leuk hoe je linkjes hebt geplaatst, volgende keer ga ik met je mee! X Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Joke! Je hebt er echt de allermooiste kramen uitgehaald, wat een fantastische foto-impressie! Dank je wel, hoop je weer eens tegen te komen.
    Groetjes, Kyra (van Eexterhout)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het schijnt inderdaag een prachtige markt te zijn!.. Op 7 augustus ga ik daar voor de eerste keer met mijn vilten hoeden staan...Spannend!!
    groetje, Hélène -FeltgOOOd
    http://www.etsy.com/shop/feltgOOOd?ref=si_shop

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's heb je geplaatst, ik ben er ook een keer geweest en het is zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me