links boven

vrijdag 29 november 2013

Haakpatronen

Toen ik 3 jaar geleden begon met Bloggen en Haken, waren er maar weinig gratis haakpatronen te vinden in het Nederlands op het internet.


In de loop van de tijd is het op het internet 
een waar paradijs geworden. 
Er zijn nu zoveel bloggers,
 die hun patronen gratis delen.
Dat vind ik zo fantastisch! 
Ik ben een voorstander, dat we veel meer met elkaar moeten delen, daarom ben ik toen begonnen om al die links te verzamelen, die ik kon vinden.
Tot op heden probeer ik het een beetje bij te houden, zodat iedereen er plezier aan kan beleven!!!


Hier onder kan je nu meedoen om ook jouw haakpatroon 
hier te delen!
Dus doe allemaal mee!
Plaats je link met foto hierbij?






9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Joke. Ik heb mijn kerstwantjes er bij gezet.
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik zocht mijn blogje eens op en zette er 3 bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee! Ik heb ook wat linkjes toegevoegd.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk idee, wij haaksters en breisters zijn toch altijd op zoek naar leuke patronen, bedankt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel lieve joke.... de mijne staan er hier nu ook bij

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me