links boven

maandag 11 mei 2015

Granny Square Blanket - CAL 2015

Granny Square Blanket
Crochet Along 2015

Het haakpatroon is van
 Tertia van de Creatieve wereld van Terray
Op haar blog vind je wekelijks op vrijdag een nieuwe update!


Tussenstand: 40 toeren gehaakt tot en met Week 16


Mijn kleed staat even stil
 omdat ik met nog een deken bezig ben...
Ik wissel steeds af, dan de een dan de ander....
Hier wat foto's hoever ik ben gekomen....


Het is heerlijk haken al die verschillende randjes!


Zo leuk en afwisselend....


Wat een werk om zo n Tutorial uit teschrijven...
zo mooi en uitgebreid met een hoop detail foto's...
Tertia ik vind het super!


Momenteel zijn ze al bij week 19,
dus ik loop wat achter....
Maar dat maakt toch allemaal niet uit....


Dit kleed haak ik met de welbekende Fenna garen
 van de Wibra...


Hoe lang en hoe breed,
ik zou het niet precies weten...
Vandaag of morgen maar eens opmeten!



Voor degene die er ook mee bezig is! 
Heel veel succes!
Tot Haaks!
Wordt vervolgd....

Groetjes Joke

2 opmerkingen:

  1. Prachtig! En idd leuk al die verschillende steken. Bij een volgende CAL ga ik zeker meedoen ;) (ik bedenk zoiets nl altijd te laat haha)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al super mooi uit. En leuk om deze eens met Fenna garen te zien. Knap !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me