links boven

zondag 28 juni 2015

Haken in de Haven


Via Facebook had ik een oproep gedaan

 voor Haken in de Haven van Hoorn

voor alle haaksters uit Hoorn en omgeving.

Verzamelpunt de bankjes voor de brug van het Oostereiland!




Afgelopen dinsdagmiddag 23 juni 2015 was het zover.

  Het weer viel wat tegen,   

 het was bewolkt en winderig en nou 

 niet bepaald zonnig en warm.

    Ook de opkomst viel tegen door het weer

 Maar het was in ieder geval droog.





We waren met zijn viertjes


Jeanet uit Alkmaar en Corrie van het haakcafe

en Alice en ik

Ik had koffie mee en chocola 

en Jeanet had frisdrank bij haar en koekjes





We vonden een heerlijk plekje uit de wind

op het bankje achter de Hoofdtoren.

Op het bankje naast ons  hadden we nog gezelschap

 van de plaatselijke hangouderen,

die daar gezellig en keuvelend bij elkaar zaten.

Wat hadden we een lol!




Toen het wat frisser werd, zijn we nog

naar het Atelier Kleine Haven geweest,

bij Alice, die woont hier heel vlakbij!

Bij haar hebben we nog gezellig

zitten haken!

Daar was het heerlijk warm!





Het volgend Haken in de Haven is aanstaande

 Dinsdag 30 juni 2015

Van 13.15 tot 17.00 uur

 Bij de Hoofdtoren in de

 Haven van Hoorn!

Het belooft nu echt heel mooi weer te worden!

Dus komen allemaal!

Neem wat eten en drinken mee en een goed humeur,

dan maken we er weer een gezellige middag van!




Groetjes uit de haven van Hoorn

Lindevrouw




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg. En gezellig hoor. Jammer dat ik niet in Hoorn woon ;)
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke, que linda reunión con amigas!!! se vé que se han divertido mucho. Sean felices!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me