links boven

dinsdag 13 oktober 2015

Muziekdoosje

Voor mijn kleinzoon, die nu snel gaat komen,
haakte ik nog een Muziekdoosje
in de vorm van een Ster...


Het Nederlandse haakpatroon vond ik bij Draad en Praat


Ik dacht, dat ik nog een muziekdoosje op zolder had liggen,
maar kon het natuurlijk niet meer vinden,
dus vond ik gelukkig bij Baby Plus nog eentje,
al was die best prijzig, toch maar gekocht,
want ik wilde het toch gelijk maar even afmaken....


Zou ik er nog een gezichtje op borduren?
Wat vinden jullie daarvan?

Groetjes Lindevrouw

10 opmerkingen:

  1. Spannend zo met een kleinzoon in aantocht. De ster met muziekdoosje is mooi. Voor een babykamertje vind ik de ster met een gezichtje leuk. Maar het hangt een beetje af van de rest van het kamertje. Hang je de ster bij een gehaakte maan, dan is een gezichtje niet zo nodig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en spannend! Kleintjes vinden een gezichtje heel leuk, en het is tenslotte voor het kindje gemaakt dus ik zou er wel een gezichtje op doen. Dat maakt het nóg grappiger en schattiger.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pagina not found zegt mijn computer. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij ook Yvonne, pagina not found zegt mijn computer helaas, de ster is heel leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoe kan je nou pagina not found hebben en toch de ster zien????

      Verwijderen
  5. Wat een leuke blog met creatieve ideeën zeg. En ik zou ook voor een gezichtje gaan voor het muziek doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig! Maar ik zou geen gezichtje doen. Vind hem zo al lief genoeg. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk z'n ster, ik zou aan een kant er een gezichtje op naaien en de andere kant zo laten, kunnen ze zelf kiezen welke kant als ze voor hangen...

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat gaaf om hem hier te zien!! Hij is super cool geworden en ik zeg zonder gezichtje, maar denk eigenlijk dat allebei erg leuk is :) Ik denk dat met pagina not found mijn pagina bedoeld wordt. Ik ga vandaag over naar een nieuwe draad en praat... website dus zou goed kunnen dat ik er even uit lag. Vanaf vanavond is mijn nieuwe site in de lucht!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden. Ga er ook één maken. Mijn muziekdoosje is onderweg.
    Bij draad en praat hebben ze het over dikke katoen.
    Wat heb jij gebruikt Joke?
    Groetjes Aly.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me